понеділок, 16 вересня 2013 р.

Модуль 3. Початок навчання в дистанційному курсі

Привіт усім! 

            Черговий раз у житті розпочинаю щось із чистого аркуша. На цей раз розпочала вчитись дистанційно. Це вперше. Звичніше вчитися стаціонарно, в навчанні надаю великої ваги візуальному контакту. Однак, я задоволена собою, в тому плані, що в свої " немного за  тридцать + 10", я маю сили боротися з собою, своїми звичками й бажаннями, порушувати звичний темп життя. А все вищеописане присутнє, адже мені на виконання завдань доводиться витрачати багато часу, я безмежно рада за тих, кому це вдається за годину-півтора.          Тепер що стосується безпосередньо навчання. Завдання цікаві, перший модуль  подолала без особливих труднощів, трохи довго поморочилась з додаванням  фото до мітки. Однак, тепер коли дивлюсь карту-  хочеться вигукнути "wow" - нас так багато! Щодо другого модуля - об'ємний, доводилось читати багато теорії. Третій- дається складно, не вкладаюсь в терміни, бо хворію.Тепер щодо бізнес-ідеї... Поки що, окрім анекдотичного " Идея? И дея? И де я находжусь?.." на думку нічого не приходить. А якщо серйозно, то не розумію, якого вона має бути плану. Як ідею для реалізації зі своїми учнями - запропонувала організувати в навчальному закладі книжкову лавку "Друге життя"(магазин вживаної книги). Як вважаєте, спрацює?

5 коментарів:

  1. Читаючи Ваш допис, впізнаю себе. Стикнулась з такими ж приблизно труднощами.
    Стосовно бізнес-ідеї - досить цікава думка! А де ви будете брати книги для продажу?

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день, Оксано.Книги для продажу - з макулатури(тому й називатиметься крамниця "Друге життя"), яку ми збір якої ми оголошуємо в школі в ході акції "Здай макулатуру- збережи дерево".

    ВідповістиВидалити
  3. Приємно бачити колег по справі!

    ВідповістиВидалити
  4. Всім привіт!!! У мене також було багато труднощів.

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго вечора, Ольго! На мій погляд,гарна ідея.

    ВідповістиВидалити