Ось і
дістались ми вже й до рефлексії п'ятого модуля.
Навчились багато: створювали опитувальник в сервісі ГуглДокс, надсилали його різним адресатам, розміщували на нього посилання у власному блозі.
Намагалися розібратися з власною бізнес-ідеєю.
Переконалися у перевагах сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку (можна надіслати багатьом респондентам й не витрачати зайвого часу на підрахунки). Однак, вважаю, що в учнів можуть виникнути проблеми з формулюванням чітких запитань опитувальника. Зізнаюсь, що сама ще не до кінця розібралася з визначенням рейтингів бізнес-ідей та й з опціями сервісу необхідно повторно попрацювати, бо ознайомилась нашвидкоруч.
Найцікавішим було - знайомитись з бізнес-ідеями інших учасників, заповнювати анкети.
Щодо матеріальних ресурсів, необхідних для реалізації своєї бізнес-ідеї, про це в наступній публікації (бо ще великий стос контрольних чекає, а вже хочеться спати).
Навчились багато: створювали опитувальник в сервісі ГуглДокс, надсилали його різним адресатам, розміщували на нього посилання у власному блозі.
Намагалися розібратися з власною бізнес-ідеєю.
Переконалися у перевагах сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку (можна надіслати багатьом респондентам й не витрачати зайвого часу на підрахунки). Однак, вважаю, що в учнів можуть виникнути проблеми з формулюванням чітких запитань опитувальника. Зізнаюсь, що сама ще не до кінця розібралася з визначенням рейтингів бізнес-ідей та й з опціями сервісу необхідно повторно попрацювати, бо ознайомилась нашвидкоруч.
Найцікавішим було - знайомитись з бізнес-ідеями інших учасників, заповнювати анкети.
Щодо матеріальних ресурсів, необхідних для реалізації своєї бізнес-ідеї, про це в наступній публікації (бо ще великий стос контрольних чекає, а вже хочеться спати).
P.S. Завтрашня ніч буде довшою. Може виспимось?
Але Ви все одно на два кроки попереду!
ВідповістиВидалити