Завершила роботу над сьомим модулем.
Я йому поставила найвищу оцінку по цікавості й корисності. Навчилась тому, чого сама добре не вміла - критично оцінювати веб- ресурси (зазначу: не суб'єктивно, а за певними параметрами! ) . Однозначно, завдання вчителів, після того як навчили дітей тримати "мишку" у руках - навчити їх фільтрувати нескінченний потік інформації. В іншому випадку - це безцінне джерело перетвориться на брудну калюжу, що лише нашкодить розвитку дитини. А для цього, в першу чергу, необхідно зміцнювати власні знання про Інтернет.
Дистанційний курс «Вивчаємо Підприємництво 2.0» є актуальним для сучасної школи, логічно побудований, має практичну цінність. Однак, чесно зізнаюся, що не впевнена, що буду його як, шкільний курс, викладати в цьому навчальному році, адже робочі навчальні плани вже давно затверджені. Однак, ряд тем обов'язково буду опрацьовувати з учасниками шкільного клубу підприємництва, використовуючи матеріал Е-посібника, який має багато переваг перед традиційними джерелами навчання.
Власним дистанційним навчанням задоволена, не дивлячись на те, які оцінки мені виставлять тьютори. Зізнаюсь, що окремі завдання модулів виконала не ретельно через елементарний брак часу.
Рекомендувала б організаторам дистанційного навчання наступного разу не розпочинати його в перших числах вересня. Бо може скластися враження, що вчителі безвідповідальні й тупі не спроможні сприймати інновації. Дякую за навчання!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар