середу, 25 вересня 2013 р.

Модуль 6

     Завершила роботу над передостанньою частиною нашої навчальної програми.

       В цілому враження позитивні, найскладнішим при виконанні завдань цього модуля для мене було завдання1, частини другої. Чомусь не зберігався коментар до слова "діяльність" і виділення ключових слів. Довелось кілька разів переробляти.  

      Початкові витрати свого бізнесу  я оцінила в 5000 грн, це дещо більше ніж я планувала раніше.  Тому й ціна на нашу продукцію буде дещо вищою.  Найбільш важливими під час розрахунку ціни, на мою думку, є правильне обрахування всіх витрат + включити у ціну не лише собівартість, а й певний резерв для розвитку у майбутньому (амортизаційні відрахунки).

      Найбільш сподобалось працювати з таблицями Ехсеl. Досвід роботи з даною програмою я мала раніше, однак дещо призабула. Так, що дякую тьюторам, що заставили згадати і повправлятися.  

 Звичайно, коли будуть працювати  з даними сервісами діти, то їм необхідно не лише усно нагадувати правила роботи з ними, але й роздрукувати рекомендації, щось на кшталт інструкцій по яких ми працюємо, виконуючи модулі. Результат навчання буде кращим, діти нас не будуть багато разів перепитувати, ми  зможемо їх відіслати до певного пункту інструкції. 

2 коментарі:

  1. Вітаю Вас, Олено! Завжди з цікавістю перечитую Ваші думки - це для мене як перевірка (все-таки Ви вчитель економіки). Гарна думка щодо амортизаційних витрат, я про це не подумала.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Оксано. Мені також подобається як ви працюєте: активно, не формально, це дасть хороший результат. Я переконана!

    ВідповістиВидалити