понеділок, 23 вересня 2013 р.

Модуль 5


Ось і дістались ми вже й до рефлексії п'ятого модуля.
 
        Навчились багато: створювали опитувальник в сервісі ГуглДокс,  надсилали його різним адресатам, розміщували на нього посилання  у власному блозі.
         Намагалися розібратися з власною бізнес-ідеєю.
 Переконалися у перевагах сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку (можна надіслати багатьом респондентам й не витрачати зайвого часу на підрахунки). Однак, вважаю, що в учнів можуть виникнути проблеми  з формулюванням чітких запитань опитувальника.
        Зізнаюсь, що сама  ще не до кінця розібралася з визначенням рейтингів бізнес-ідей та й з опціями сервісу  необхідно повторно попрацювати, бо ознайомилась нашвидкоруч.
         Найцікавішим
було - знайомитись з бізнес-ідеями інших учасників, заповнювати анкети.
        
Щодо матеріальних ресурсів, необхідних для реалізації своєї бізнес-ідеї, про це  в наступній публікації (бо ще великий стос контрольних чекає, а вже хочеться спати).

P.S. Завтрашня ніч буде довшою. Може виспимось?

1 коментар: